onveilige brandsteeg en meerplein
Van "Help mee: waar voelt Beverwijk onveilig?"
Ga naar het project
in de avond meerplein, rare auto’s, net zo als in de meerstraat stuk richting stationsplein, veel even stilstaande auto’s die met elkaar communiceren. groepen jongeren in de brandsteeg die drugs gebruiken, brandsteeg super donker , dood eng, veel drugscriminaliteit , uitgescholden worden, lastig gevallen worden door groepjes, voelt zeer onveilig
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Veiligheid
