Hard verkeer - weinig rekening met elkaar houden
Van "Help mee: waar voelt Beverwijk onveilig?"
Ga naar het project
De route plantage - florastraat - populierenlaan is een racebaan. Terwijl de straat de breedte heeft van een fietsstraat is de route tweerichtingsverkeer en rijden veel mensen 50 km/h of harder. De aanpassing voor de school heeft zeker bijgedragen maar pas deze gehele route aan. Bij de plantage kan de weg heringericht worden door de fietspaden duidelijk af te bakenen. De Florastraat - populierenlaan zou ik auto te gast en eenrichtingsverkeer maken. De auto's kunnen via de warande ook op de bestemming komen.
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq