Ga naar de hoofdinhoud

Complete verkeerschaos

Van "Help mee: waar voelt Beverwijk onveilig?"

Ga naar het project

Stukje Breestraat tussen Peperstraat en Bloksteeg is complete chaos. De rij fietsbeugels zijn haaks geplaatst naast de rijbaan met aan de trottoirzijde volledig afgesloten door de onooglijke perk-obstakels. Bij in- en uitparkeren van de fiets wordt haaks uitgestoken op de rijbaan, met links en rechts voorbijrazende (bak-) fietsen, fatbikes, brommers etc. Overstekende voetgangers, scootmobielen, rollators en, tot overmaat van ramp vanuit de voetgangers (!) Hobbesteeg racende fatbikes maken de zeer onveilige en levensgevaarlijke chaos compleet. Als het al gelukt is om je fiets aan één van de veel te weinig beschikbare beugels te stallen, ben je genoodzaakt om via de rijbaan naar de ingang van de Beverhof te lopen, wederom tussen razend fietsverkeer. Overigens nauwelijks toegankelijk door lukraak geparkeerde fietsen en eerder genoemde varianten. Wie heeft dit ooit bedacht?? Absoluut onveilige losgeslagen bende, totaal onacceptabel! Gemeente, neem je verantwoordelijkheid en stop met loze mooie praatjes. Los dit op.

Reacties

Delen

Geplaatst door

op 20 maart 2026

Huidige status

voorgesteld

Tags

Veiligheid

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri